Åhj, vad skönt

Två nätter nu har jag sovit riktigt bra och hårt. Jag har ju som sagt börjat ta sömntabletter varje kväll, som läkaren skrivit ut, och äntligen vörjar det fungera. Ett tag låg jag sömnlös iallafall, men nu har jag fått sova och det känns riktigt bra:)

Till helgen blir det fest med min bästa Mia, och det ska bli riktigt roligt:D Länge sen man var på fest med henne:) Loveli;) Drömde till och med om det inatt, men då var det sommar och vi var ute, men det blir nog lika roligt iallfall;)

Har inte så mycket att göra nu, men jag känner mig faktiskt rätt pigg, det är skönt. Har bäddat min och mamma och pappas säng åsså har jag diskat lite, så jag känner mig faktiskt riktigt duktig:D Kanske jag ska orka ta mig en liten promenad också.. Har ju blitt så slö av mig, men det beror på att mina knän knappt orkar gå vissa dagar, så jag kanske får göra lite inomhusaktiviteter, typ dansa å så;)

bye:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0