blir aldrig frisk!!!:O

Är så less nu.. Hostar och hostar, och nu har jag blivit snuvig också:S Jooobbbbigt som attans!

Sara och Elma bor här i veckan, för Mattias är och jobbar på silja line, så jag har gulltotten här:D Det är såå mysigt;D Sara är också sjuk, och hon har typ 40 graders feber, verkligen jobbigt för henne att vara så sjuk när hon har Elma, eftersom att man måste orka vara med sitt barn, men det gör man inte när man har så mycket feber och Mattias jobbar. Men då är det tur att hon har oss, för så sjuk är jag inte att jag inte kan hjälpa henne att ta hand om Elma:D

Ska dock jobba i morgon, kan inte vara hemma när jag inte har feber, även om jag känner mej lika slö som när man har feber. Ska även prova träna ikväll, får se hur det går:P Men jag har längtat som tusan. Sen vi tog DM-guld har jag  vilja tränat hur mycket som helst.. Men men, när man har vari sjuk går ju inte det, men ikväll ska jag åtminstone se på:D

Ska sluta skriva nu

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0