Det kommer aldrig få sitt slut..

Marlena erkände för John, skulle skjuta honom, han och Marlena brottas på balkongen, John puttar Marlena ner för balkongen,. och hon blir medvetslös. Sen kommer hon in på sjukhuset, alla vet att det är hon som är mördaren, Marlena vaknar, hon anklagar John för att vara mördaren, fler börjar tro på henne. Belle berättar för Shawn att hon har ljugit för honom, han blev rasande och sa att han aldrig mer kommer lite på henne, att han aldrig mer vill se henne. Fler tror att John är mördaren....

Till synes kommer denna soppa aldrig ta slut, och när den väl gör det kommer det vara fler oändliga historier.. Det värsta är att sara har gjort så jag nästan vill se Glamour:P haha. Men det hatar jag mer än jag hatar days;P

Like sand through the hourglass, so are the days of our lives:P

Kommentarer
Postat av: i t a l i e n a

days of our lives är fan världens kassaste serie, vem som än skapa den borde skjutas (har för mig han är död men whatever.) om det är till nån tröst så har john sparkats från serien :P

2008-03-19 @ 13:11:03
URL: http://italiena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0