kinda

well today... Jag mår mycket bättre och har till och med damsugat(!) mitt rum idag. Men dock var jag typ död efter det, men det gör ingenting, nu är det ju rent iallafall;)

Har käkat nudlar och sett days of our lives och nu ser jag på Oprah. Det är gode bra när man inte har bättre för sej.Mår inte så bra på andra sätt idag, men det har säkert att göra med att jag har varit sjuk, och att jag inte kunnat typ röra på mig på hela veckan. Det blir förhoppningsvis bättre. Hoppas även att mina lungor blir bättre, för just nu har jag så mycket hosta, men det är nått sånt som går just nu.

Ikväll blir det väl att se så ska det låta och mysa framför tv'n med the family, det blir mys. Dock har jag ju sett TV en vecka i sträck nu, men det är mysigt när mor, far å erika är med också:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0