Mhmm

så var days of our lives slut, och inte blev man klokare av det:P Jag är mätt, men har ändå tagit mig en bit choklad, för det är såå gott, även om man är mätt;P

Snart ska jag på jobbet, och har kommit fram till att det är riktigt bra att jag har mina 25%, för då har jag något att rycka upp mig för. Om jag skulle vara sjukskriven 100% istället för 75%  så tror jag att det bara skulle bli värre. Just nu känner jag att jag behärskar situationen, men jag skulle inte klara av att börja sringvikka igen nu.. Har fåt förlängning på sjukskrivningen tills 30 april, så får hoppas att det har blivit bättre då:D Nu vet jag inte vad jag ska göra tills jag börjar, men jag tror det blir se Oprah;)

see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0