What a feeling..

blablablablablablablablablablabla vet ej vad jag ska skriva, men har spring i fingrarna så jag måste skriva nått,. Blev inte att vara med Mia och Maria ikväll, utan det blir i morgon istället men det funkar:D Är så jäkla trött idag hursomhelst. Jag är trött i veckor efter jag har varit sjuk, jag blir så himla svag av det. Kan inte fara hos mia och vara med henne för att jag har så mycket astma och sånt:S Jobbit som tusan, men man får ta det som det är. Melodifestivalen, andra chansen ikväll:D Det blir att se det med mamma instängd i mitt rum ikväll, för erika ska ha lite kompisar hos sig för att hon har fyllt år, och då är det bara att hålla sig undan. Om man inte aktar sej föt ROSEMARY aka Hatchet face så kan man bli dööödens. Om blickar kunde döda;P Har bara sett TV, bla SCRUBS säsong fyra:D ÄÄLSKAR scrubs:D Ska snart följa mamma och skjutsa erika och hennes polers till bowlingen där de ska spendera timmarna innan melodifestivalen, och sen är de bara att hålla sig utom synhåll. Måste skaffa glasögon föresten, mina är ju så smååå så jag vet inte vad jag ser ut som när jag har dom på mig. Är ju dock bara läskglasögon, men det skulle vara skönt att ha ett par finare som jag kan ha på mig bland folk, när jag jobbar och sådär. Är himla jobbigt att läsa för barnen när man knappt ser nått, åsså får man så ont i huvvet.. AJ, jag hostade just, och när jag hostar känns det som att någon sticker in en rostig gammal morakniv i bröstet på mig, och sen drar ut den väldigt långsamt. Men någon som inte är långsam är anders södergren och charlotte calla... Dom är snabba på skidor dom, det måste jag säga. Jag suuger på skidor, och vet ni vad jag mer suger på ? SNAKE 3, jag är sämst i världen på det. Min syrra har äver 1000 poäng och själv har ja typ 100, men jag äger ut henne i quadrapop:) Där har jag 118 000 och mer, och hon har bara 78 000=) YEEY, jag är bättre än henne ¨på nått iallafall:) hihi.. 118 000 kronor skulle inte vara dåligt att ha i sin ägo, jag skulle vilja ha någon ny mysdress och mycket mycket annat. Christine när den serien kommer ut, och alla scrubs-avsnitt m.m. Dags att skjutsa erika nu, eller skjutsa och skjutsa, följa mamma och skjutsa, kanske mamma köper n¨ått godis till mig;P Ibland har man ju tur, så man får se...

yba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0